Friday, March 5, 2021

Η Καρολάιν Ρόουζ Τζουλιάνι, κόρη του Ρούντι Τζουλιάνι μας εξηγεί γιατί λατρεύει τα ερωτικά τρίο

 


Η κόρη του Ρούντι Τζουλιάνι μίλησε ανοιχτά για την αδυναμία της στα ερωτικά τρίο λέγοντας ότι το σεξ με ζευγάρια την έχει κάνει καλύτερο άνθρωπο.



Σε άρθρο στο Vanity Fair υπό τον τίτλο "Ένα παραμύθι ενός μονόκερου: Το σεξ με ζευγάρια με έκανε καλύτερο άνθρωπο" η Καρολάιν Ρόουζ Τζουλιάνι, μιλά για τις σεξουαλικές περιπέτειες με άλλα ζευγάρια. Στο άρθρο που ξεκινά με τη φράση "Θέλω να βλέπω τον σύντροφό μου να σε λυγίζει" η 32χρονη κόρη του Ρούντι Τζουλιάνι και της Ντόνα Χάνοβερ, γράφει: "Ήξερα αρκετό καιρό ήμουν τουλάχιστον αμφιφυλόφιλη αλλά ελάχιστα είχα εξερευνήσει αυτήν την πλευρά της σεξουαλικότητάς μου. Ήξερα ότι ήθελα να βιώσω μια νέα δυναμική".

Αφού έκανε εγγραφή σε έναν ιστότοπο ραντεβού για "μονόκερους", γυναίκες που συμφωνούν να κάνουν σεξ με ζευγάρια, η Καρολάιν γράφει: "Μία γυναίκα με την οποία συζητούσαμε μου ανέφερε ότι έψαχνε για κάποια να τη διαφεντεύει αλλά να είναι υποτακτική στον σύντροφό της. Είμαι συνήθως πιο υποτακτική σεξουαλικά αλλά καθώς ανταλλάσσαμε μηνύματα που σύντομα πήραν σεξουαλική τροπή, προσπάθησα να διατηρήσω την αυταρχική σεξουαλική περσόνα. Χάρηκα να ανακαλύψω πως καθώς ήμουν η ίδια υποτακτική, το να βρω τη γλώσσα να ερεθίσω την Ισαμπέλα μου βγήκε φυσικά".

Συνάντησε το ζευγάρι σε ένα μπαρ και περιγράφει λεπτομερώς τα γεγονότα: "Πήγαμε στον χώρο τους. Κάποια στιγμή ο Όλιβερ κι εγώ κάναμε σεξ ενώ η Ισαμπέλα παρακολουθούσε -ενεργά. Ήτα μία γυναίκα που απολάμβανε την "ταπείνωση" με αυτόν τον τρόπο. Πολλές πλευρές της συνεύρεσης ήταν απολαυστικές και διασκεδαστικές αλλά η πιο συναρπαστική αίσθηση ήταν η απτή αγάπη του Όλιβερ για την Ισαμπέλα... η επιθυμία του να την εκπληρώσει ήταν το βαθύτερο κίνητρο για να γεμίσει εμένα".

Μετά την εμπειρία αυτή η Καρολάιν χαρακτηρίζει τον εαυτό της ως πανσεξουαλική και καθώς παραδέχεται ότι δίνει μάχη με το άγχος και την κατάθλιψη ολόκληρη τη ζωή της, γράφει: "Οι απίστευτες στιγμές σύνδεσης και μεταμόρφωσης που μοιράστηκα με αυτά τα ζευγάρια μου θυμίζουν ότι το ευρύ μου πνεύμα είναι ένα δώρο". Η Καρολάιν είναι μία επαναστάτρια για την οικογένεια Τζουλιάνι καθώς παρά τον ρόλο του πατέρα της ως δικηγόρου του Ντόναλντ Τραμπ εκείνη ψήφισε για τον Τζο Μπάιντεν και την Κάμαλα Χάρις.

To 2010 η 20χρονη Καρολάιν, φοιτήτρια θεατρικών σπουδών στο Χάρβαρντ είχε συλληφθεί για κλοπή από κατάστημα Sephora στη Νέα Υόρκη απασχολώντας τον Τύπο.

enikos.gr

1 comment:

  1. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΞΟΡΚΙΚΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΞΟΡΚΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΡΩΤΗ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΩΡΙΣΜΟ/ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΤΗ! ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: DR WALE ΣΕ WHATSAPP/VIBER: +2347054019402 ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ONLINE ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 100% ΕΓΓΥΗΣΗ..
    Μετά από έξι χρόνια γάμου με τον σύζυγό μου, ο σύζυγός μου άρχισε να βγαίνει με άλλα κορίτσια και να μου δείχνει ψυχρή αγάπη, σε αρκετές περιπτώσεις με απειλεί να χωρίσει αν τολμήσω να τον ρωτήσω για την σχέση του με άλλα κορίτσια, ήμουν εντελώς συντετριμμένος και μπερδεύτηκα μέχρι που ένας παλιός μου φίλος μου είπε για έναν ξόρκι στο Διαδίκτυο DR WALE που βοηθά τους ανθρώπους με το πρόβλημα της σχέσης και του γάμου τους μέσω των δυνάμεων της αγάπης Spells. Όταν επικοινώνησα με τον DR WALE, μου είπε όλα όσα έπρεπε να κάνω και εγώ ακολούθησα όλες τις οδηγίες που μου έδωσε και έκανα ό,τι μου ζήτησε. μετά από μερικές εβδομάδες που έχουν περάσει όλα άρχισαν να αλλάζουν για το καλό μου τώρα έχει σταματήσει να βγαίνει με κορίτσια και είναι μαζί μου για τα καλά και στα αλήθεια. Επικοινωνήστε με τον DR WALE για το πρόβλημα της σχέσης ή του γάμου σας.
    Εδώ είναι η επαφή του..
    WhatsApp /Viber: +2347054019402 ή
    drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete